onsdag 23 september 2009

Bok & bibliotek- Norrviken igen!


På fredag är det dags! På bok & biblioteksmässans trädgårdsscen kl. 10.10 håller jag en halvtimmes föredrag om min tid som trädgårdsmästare för Norrvikens Trädgårdar.

Jag kommer att hålla samma föredrag även på lördag kl 9.30 samt en kort intervjutid kl 15.20. På söndag håller jag föredraget kl. 10.50 samt kl 14.50 med kort intervju kl.10.

Jag har funderat länge över vad jag ska säga. En halvtimme är ingen lång tid och det är så mycket som jag vill berätta. Dessvärre har jag fått stryka en hel del för att få ihop det. Jag har ett ganska omfattande bildarkiv och det kommer väl till pass nu när jag ska berätta.

Bland annat kommer jag att berätta om hur det kändes att få frågan om att ta över trädgårdsansvaret för en av Sveriges anrikaste trädgårdar. Dessutom kommer jag att berätta vad som hände under kändisfesten 2008. Naturligtvis blir det en del berättelser om projekten vi drev under min tid.

Det ska bli mycket trevligt och kul att stå på scen igen! Välkomna att lyssna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar